Het vertrek naar het paradijs van Minecraftia

Geplaatst op: 15 oktober 2011 door Arkadi De Proft in Verhalen
Tags:, , , , ,

Eindelijk! Ik zit in het vliegtuig dat me zal brengen naar het paradijs in Minecraft. Ik zit samen met Drakinus en een gekke piloot in het . Buiten regent het, maar volgens de piloot zullen we rap in een droog gebied zijn. Het gaat al donker worden en ik ga toch even slapen. Oh, de piloot gaat even een plaspauze inlassen… Maar wat is dat geluid? Nee het zou toch niet…OH NEE!

De staart van het vliegtuig explodeert! Ik val in het water en probeer ondanks de koude temperatuur naar boven te zwemmen. Ik zie dat Drakinus zichzelf ook heeft gered van de dans des doods en we zwemmen naar het strand. Ik kijk even in het water en zie dat de piloot ook het strand probeert te bereiken. Ik moet even alles op een rijtje zetten… Ik vertrok naar wat ik dacht dat een leuke vakantie in Minecraftia zou zijn en nu zit ik hier. Zonder technologie, eten, een huis en nog veel meer onmisbare spullen. Wat een nachtmerrie.

Half in schok kijk ik om mij heen en zie dat er allemaal skeletten en andere monsters op ons af rennen. Vlug, we moeten in een boom klimmen! Daar maken we ons klein hutje waar we zouden overleven. We wachten tot het dag is, terwijl de piloot ons doodleuk vertelt dat hij even kersen gaat plukken. Dus blijven we alleen achter. Oh wacht, Drakinus roept me. Hij zit vast door een paar zombies. Tijd voor een reddingsactie.

Volg vanaf nu onze, op video vastgelegde, misavonturen in Minecraft op Gamegasm. Minecraftia zal nog even moeten wachten, want het zal hoogstwaarschijnlijk een helse rit gaan worden.

Volg ons op Twitter!
Like ons op Facebook!

Plaats een reactie