Solliciteer als sexy poetshulp bij de Kerstman

Geplaatst op: 24 december 2013 door Arkadi De Proft in Gamegasm Inside

Kerst_01

Droom jij ervan om binnen te mogen kijken bij de Kerstman? Wilde je altijd al eens aan de slag gaan in dé grootste speelgoedfabriek ter wereld? Dan is deze job helemaal geknipt voor jou! De Kerstman himself is namelijk op zoek naar iemand die ervoor instaat om, eenmaal de Kerstman vertrokken is met alle cadeautjes, deze top-secret basis weer in topconditie te brengen. Leeftijd speelt geen rol, al verlangen we wel dat je heel het jaar niks mispeuterd hebt. Ho ho ho, laat die sollicitatiebrieven maar komen! Tel.:555 555 NORTHPOLE.

Klinkt best verleidelijk, niet? Ik zeg je één ding. Ga niet in op deze advertentie. Nu wil ik zeker niet tegen je geloof inspreken, maar geloof me als ik zeg dat deze job niet is wat het lijkt.

Wat? Nee, ik bedoel niet dat deze job te zwaar voor je is. Alhoewel… Misschien wel, maar niet op de manier dat jij denkt. Het is… psychologisch zwaar. Het weegt op je hersenen en eenmaal je te weten komt wat zich precies afspeelt binnenin de dikke muren van die fabriek lig je nachtenlang te piekeren. Je begint te twijfelen over de zin van het leven, over de goedheid van de mens. Je wordt paranoïde, geloof me. Ik kan je niet zeggen waarom of hij komt me halen en verwerkt me tot kerststokken en voert me aan Rudolf.

Ga er niet heen. Alsjeblieft. Het is het niet waard. Oké, nu we dat hebben gezegd, ziet het Gamegasm team je aan de andere kant!

Denken we. Hopen we..

Fijne kerst!

Geef een reactie

