Michael’s ‘wasbordje’ is goed genoeg om een auto te laten ontploffen in GTA V

Geplaatst op: 22 september 2013 door Erik Dekker in Verhalen
Tags:, , , , ,

Michael GTA

Ze zeggen wel eens dat je dodelijk sterk kunt worden in de sportschool als je maar genoeg je spieren traint. Michael uit Grand Theft Auto V steekt daar zijn middelvinger voor op en laat zien dat de opmerking ‘pure vernietiging’ ook prima zonder kan. Met zijn buik kan hij een auto laten exploderen. Dat heb ik nou nog nooit eerder gezien – op een wel erg verknipte aflevering uit een anime serie na, dan.

Alle hilariteit terzijde, kwam ik een paar dagen terug achter een nieuwe move. Door te springen en in de lucht te gaan slaan, duikt jouw personage heel elegant naar voren. Het spreekt voor zich dat jouw digitale alter-ego niet zonder de nodige pijnkreten zal opstaan. Ouwe martelaar ben ik ook.

Zogezegd ben ik creatief aan de slag gegaan met hilarische duikvluchten op auto’s, mensen en zelfs van gebouwen. Waar mijn creativiteit daar voor even ophield, daar zijn de gasten van Roosterteeth schaamteloos goed verdergegaan. Michael’s nog niet ontwikkelde sixpack was goed genoeg om een auto te laten ontploffen na een sprong van een magere twintig meter. Briljant!

De video hiervan kun je hieronder aanschouwen. Alles is nogal NSFW-achtig, aangezien er nogal wordt gescholden. Maar het is zondag, dus dat risico moeten de meesten van jullie wel kunnen nemen denk ik.

Rest de vraag: wie kan dit overtreffen? Dat wil ik namelijk dan graag zien!

reacties
  1. Ertheadius zegt:

    Whahahaha geniaal dit!

Geef een reactie

