Neem je digitale bibliotheek mee naar elke PS4 ter wereld

Geplaatst op: 11 juli 2013 door Arkadi De Proft in Nieuws
Tags:, , , , , , , , ,

help1

Wat is er nu leuker dan eventjes een vriend te gaan bezoeken, daar een schuimend biertje aangeboden te krijgen om vervolgens samen lekker te gamen. Zeker als er wat komische momenten aan te pas komen kan dit leiden tot hilarische situaties. Dat biertje dat je erbij drinkt zorgt er enkel voor dat de situatie voor jou nog eens zo grappig wordt. Alleen is het niet zo prettig als jullie beiden zo’n zin hadden in een bepaald spel en jij door je te haasten net die game vergeten hebt. Dat is verleden tijd volgens Neil Brown, Sony’s senior team leader.

Tenminste, als je je games digitaal koopt. Hij heeft namelijk vandaag bevestigd dat je op elk PS4-systeem kan inloggen met je account en zo elke game die je digitaal hebt aangekocht kan spelen. Wat zeg je? Wachten tot de game gedownload is? Ook dat probleem is van de baan geholpen, want het ‘Play as you download’-systeem zorgt ervoor dat je, zoals de naam het al zegt, kan gamen terwijl je game nog aan het downloaden is. Dit zorgt ervoor dat een digitale gamebibliotheek plots een zeer interessante optie is omdat je zo vrijwel elke game op elk moment kan spelen zonder dat je een heleboel bagage moet meesleuren. Tenminste, als je met het internet kunt verbinden. Alhoewel ik zelf nog twijfel om volledig digitaal te gaan, leun ik toch steeds meer en meer naar zo’n digitale bibliotheek. En jullie? Gaan jullie overschakelen of kijk je toch nog de kat uit de boom kijken?

reacties
  1. Ertheadius zegt:

    Ik ga sowieso een Vita bij mijn PS4 halen. Als het goed is werkt ‘ie als controller en kan ik ook on the fly mijn game van mijn PS4 verder spelen op mijn handheld. Ideaal😀

Geef een reactie

