Benieuwd naar de ‘making of’ van de GTA V cover? Ik was het wel

Geplaatst op: 9 april 2013 door Erik Dekker in Nieuws
Tags:, , , , ,

GTA V cover

Iedere keer als er weer eens iets nieuws van een opkomende Grand Theft Auto titel naar buiten komt, springen gamers al zowat van enthousiasme uit hun stoel. Ergens is dat absoluut terecht, want iedere GTA staat weer garant voor talloze uren aan guilty pleasures. En in dat opzicht lijkt GTA V de heilige graal te gaan worden. Onlangs werd er op een muur in Manhattan’s Chelsea district de cover van Rockstar’s nieuwe sandbox game voor het eerst aan de wereld getoond middels een verftekening. Erg origineel, als je het mij vraagt. Hoe die tekening tot stand is gekomen? Dat kun je hieronder zelf bekijken.

De making of screens kun je hieronder aanschouwen. Ik vraag me af hoelang ze hierover hebben gedaan:

Ook had Rockstar onlangs een barrage aan nieuwe screenshots gepubliceerd. Zomaar. En weet je, deze sfeervolle screens zijn verdomd sfeervol. 14 september kan voor mij niet vroeg genoeg komen.

Ik weet trouwens niet hoe jij erover denkt, maar ik denk dat het zo langzamerhand wel eens tijd wordt voor wat nieuwe gameplay footage. Sterker nog, we hebben nog helemaal geen bewegende gameplay beelden gezien! Come on Rockstar, tease ons niet langer. We hebben nu wel lang genoeg in spanning afgewacht.

Geef een reactie

