De adembenemende luchtstad uit BioShock Infinite kun je vanaf nu ook bewonderen in Minecraft

Geplaatst op: 5 april 2013 door Erik Dekker in Nieuws
Tags:, ,

Minecraft Infinite

Het was slechts een kwestie van tijd totdat er een fanatieke bouwer zou komen die hoge ogen wilde gooien met een replica van de luchtstad Columbia uit BioShock Infinite. Ook in zijn creatie moet je absoluut geen last hebben van hoogtevrees..

Een week na release is Columbia nagebouwd in Minecraft. Een. Week. Als dat niet een indrukwekkende prestatie is, dan weet ik het ook niet meer. Ik ben soms al dagen bezig om een simpele villa met zwembad te bouwen in Minecraft. Kun je nagaan hoeveel decennia ik moet spenderen om BioShock Infinite’s luchtstad te repliceren.

Columbia is gebouwd in een prachtige stijl uit de jaren ’20. De replica in Minecraft komt van bouwer ‘Ilikecutepeople’ die naar mijn mening een fantastisch resultaat heeft geleverd. Nu hoef je niet de grafische pracht en praal te verwachten van BioShock Infinite, maar de sfeer die je in de originele Columbia kunt voelen, kun je hier in vlagen ook absoluut terugverwachten.

Lijkt het je wat om Minecraft Infinite zelf ook te gaan spelen, dan kun je de mod vanaf deze website binnenhalen.

Ik vraag me af hoelang hij hier mee bezig is geweest..

Geef een reactie

