Call of Duty: Black Ops II multiplayer video wordt met veel bombarie getoond

Geplaatst op: 7 augustus 2012 door Arkadi De Proft in Nieuws
Tags:, , , , , , , , , , , , , ,

Image

Eindelijk is hij er, de Call of Duty: Black Ops II trailer die ons een kijkje geeft naar de multiplayer. Ongetwijfeld zal deze trailer weer tot veel reacties leiden, van zowel gamers die het spel prijzen, als gamers die het spel genadeloos hard de grond in boren. Maar is dat deze keer terecht? Het is dit keer aan de beurt aan ontwikkelaar Treyarch om zich weer te bewijzen. Gaat zijn nieuwe project Modern Warfare 3 van ontwikkelaar Infinity Ward evenaren?

De nieuwe Black Ops 2 gaat een hele andere richting uit dan we gewoon zijn. Nuja, deze keer zal Call of Duty zich afspelen in de toekomst. Eerst was ik hier heel sceptisch over omdat ik de Call of Duty-franchise de laatste tijd gewoon echt zwak vind. Maar nu heeft Treyarch een trailer vrijgegeven die toch heel wat toont.

Zo zullen er heel wat nieuwe killstreaks zijn. Dit keer geen andere naam, maar echte innovatieve killstreaks die je heel wat moderne speeltjes geven. Tevens is Black Ops II grafisch (eindelijk) wat duidelijker opgepoetst vergeleken met de voorgaande delen en het resultaat ziet er subliem uit. Ja, ik gebruik subliem, grafisch en Black Ops II in dezelfde zin. Volgens mij is de Call of Duty-franchise langzaam maar zeker terug op het rechte pad aan het komen. Ook al heb ik het heel lastig, zal ik mezelf nog niet te hard opgeilen voor dit spel maar ik hou Black Ops II zeker in de gaten, want het ziet er eindelijk eens veelbelovend uit. Omdat het gemak de mens dient, heb ik de trailer hieronder meteen even voor je neergezet, zodat je zelf kunt zien waar ik mijn enthousiasme vandaan heb gehaald.

Wat denk jij? Wordt dit de Call of Duty die de naam weer eer zal aan doen of wordt dit gewoon weer de zoveelste nietszeggende shooter die wat gimmicks toont?

reacties
  1. Heb ik gedaan hoor, op mijn PS3 die ik vroeger had🙂 Maar nu vind ik het wat lullig om daar nog m’n geld aan te geven.

Geef een reactie

