Eerste Skyrim uitbreiding heet ‘Dawnguard’

Geplaatst op: 1 mei 2012 door Erik Dekker in Nieuws
Tags:, , , , , , ,

Een hoop Skyrim nieuws op het blog vandaag. Je zou bijna denken dat we fanboys zijn van The Elder Scrolls franchise. Bijna. Rustig maar, beste lezer. Dit is nieuws dat ik je niet wil onthouden. Zoals beloofd heeft Bethesda vandaag de eerste uitbreiding voor Skyrim onthuld. Het mocht eens tijd worden!

Deze eerste DLC gaat onder de naam ‘Dawnguard’. Dawnguard, zeg je? Jep. Het doet bij mij niet meteen een belletje rinkelen, maar het klinkt in ieder geval veelbelovend. Misschien dat we wel een Guard mogen zijn in de stad Dawnstar? Alle flauwheid daargelaten, weet ik verder het antwoord niet. Want Bethesda laat verder nog niets los. Stelletje pestkoppen dat het zijn daar.

Wat de ontwikkelaar wel heeft meegegeven verder, is een teaserimage van de Dawnguard DLC. Deze afbeelding kun je hieronder in volle glorie aanschouwen. Ook hier valt verder weinig te zien, op een Dovahkiin met lichtgevende ogen na dan.

Het ziet ernaar uit dat Bethesda op dit moment een beetje de draak steekt met de fans. Wij willen meer en dat weten Todd Howard en zijn team. Op de E3 zal er meer onthuld worden, als ik het bedrijf mag geloven. En daar blijft het bij; we zullen moeten afwachten. Geduldig of ongeduldig, dat is aan jou. Ik kies voor de tweede, want ik houd niet zo van teases. Maar heb ik een keuze? Helaas niet. Wie heeft hier een tijdmachine?

Volg mij op Twitter

Geef een reactie

