Voor een gesloten poort staan in Skyrim

Geplaatst op: 21 april 2012 door Arkadi De Proft in Verhalen
Tags:, , , , , , , , ,

Ik ben Dovahkiin, beter bekend als ‘Dragonborn’. Een serieuze titel die me al heel vaak heeft geholpen en die ik dan ook met trots draag. Dit komt natuurlijk wel met een zware taak, namelijk het redden van de wereld maar door mijn getrainde vechttechniek is dat een klusje dat zo geklaard is. Ik mag dan wel zeker zijn van mijn kunnen en ook een mooie titel kreeg ik mee, toch ben ik hier niet veel mee als ik voor een gesloten poort sta.

Die gesloten poort bedoel ik simpelweg metaforisch: de game mag mij namelijk niet zo. Speelsessies worden keihard afgestraft, want als ik Skyrim opstart, sluit de game zich kort daarna automatisch weer af. Bah! Waarom mag ik geen draken doden? Het is toch zo hard nodig? Zo kan ik de wereld natuurlijk niet redden en ik maak me dan ook vreselijk zorgen om het welzijn van mijn medemens in Skyrim. Ik doe er dan ook alles aan om de wereld toch te kunnen betreden.

Helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, alle drivers tot op de laatste versie geüpdatet, geen enkele mod geïnstalleerd, de geluidfrequentie goed gezet,… maar het mag niet baten. Bethesda, doe hier als de wiedeweerga wat aan! Want als er DLC zit aan te komen brengt dit nog meer gevaar naar Skyrim en ik wil niet te veel hooi op mijn vork nemen. Al valt dit toch misschien ook weer wat mee, want ondertussen vermaak ik me prima als ‘witcher’ in The Witcher 2: Enhanced Edition. Maar toch… Mijn geweten stuurt me altijd terug en altijd weer is de poort toe…

reacties
  1. ertheadius zegt:

    Godzijdank dat ik op de 360 Skyrim speel. Ik kom incidenteel wel wat (vreemde!) bugs tegen, maar het is nooit zo erg geweest dat het gamebreaking werd. Hopelijk zal Beth je probleem snel patchen dan.

Geef een reactie

