(UPDATE) Bethesda komt vandaag met een aankondiging

Geplaatst op: 17 april 2012 door Erik Dekker in Nieuws
Tags:,

Uitgever Bethesda teaset ons met het bericht dat we vandaag een aankondiging mogen verwachten. Dit kan ik opmaken uit het Twitter account van het bedrijf. Hoe, wat en wanneer, dat hebben we niet meegekregen. Flauwe plaaggeesten! Maar toch is er meer.

De geruchten gaan dat deze aankondiging gaat over de eerste uitbreiding voor Skyrim, wat logisch zou zijn aangezien er werd gezegd dat we deze maand nog op nieuwe feiten zouden worden getrakteerd. Zouden we teruggaan naar de provincie Morrowind? Of gaan we de woestijnen bezoeken van Elsweyr? Wie weet. Maar het blijft op het moment van schrijven helaas nog even bij speculatie.

Wat ik wel heb meegekregen is de eerste screenshot van deze mysterieuze aankondiging, welke je hierboven kunt terugvinden. Op het eerste gezicht zou ik denken aan iets in het Fallout universum. Het ziet er duister uit en de man op de screenshot lijkt aan lager wal te zijn geraakt. Het is een vertoning die ik maar wat vaak ben tegengekomen in Fallout 3 en Fallout New: Vegas. Een nieuw deel zou er bij mij in ieder geval als zoete koek ingaan.

Wat is speculeren leuk hé? Lekker in het duister tasten, zonder ook maar enige bevestiging te krijgen van de knappe kopen in het hoofdkwartier van Bethesda. Maar helderheid is nabij. Houd de site vandaag dus scherp in de gaten met updates over Bethesda’s plannen.

UPDATE: De grote aankondiging bleek om een nieuwe trailer te gaan van de opkomende stealth-game Dishonored, een titel waar ik na een behind closed doors presentatie vorig jaar al erg lovend over was. We moeten het dus nog even doen zonder nieuwe informatie over de eerste Skyrim DLC, maar ik moet je nageven dat de nieuwe Dishonored trailer eruit ziet om je vingers bij af te likken. Een sterke aanrader om die zo snel mogelijk even te bekijken.

Geef een reactie

