De enige echte PlayStation Vita unboxing video

Geplaatst op: 22 februari 2012 door Suzanne de Jong in Verhalen
Tags:, , , , , , , , ,

De komst van de Vita moet natuurlijk uitgebreid besproken worden. In het bericht hiervoor kon je al lezen over mijn eerste impressies van Sony’s nieuwste handheld. Maar een visuele presentatie is nooit weg natuurlijk, toch? Daarom kun je hieronder een unboxing video vinden van de Vita. Voor Gamegasm ontstond een poosje geleden het idee om zo’n video te maken, wanneer ik de Vita net zou hebben gekocht. Zo gezegd zo gedaan. De camera was opgeladen en klaar voor gebruik toen ik vanochtend de deur uitging om het nieuwe handheld monster op te halen.

Jammer genoeg is er een reclame banner midden in beeld gekomen tijdens het uploaden van de video, wat ik er niet meer op tijd uit wist te krijgen omdat ik jullie graag wou laten genieten van het artikel en natuurlijk de onderstaande video. Maar dat mag de pret gewoon niet drukken, want het uitpakken zelf kun je in alle facetten terugzien. Overigens is die code maar voor een klein deel van de video te zien, dus er is weinig aan de hand. Geloof mij maar, negeer die reclame en ram zo snel mogelijk op de ‘play’ knop!

Geef een reactie

