Mijn eerste stappen in de wondere wereld van The Old Republic

Geplaatst op: 26 november 2011 door Erik Dekker in Verhalen

De eerste stappen in een nieuwe online wereld zijn altijd onvergetelijk. Ik heb de mazzel gehad een plaatsje te bemachtigen in de bèta van Star Wars: The Old Republic. Uiteraard heb ik de eerste momenten opgenomen en die wil ik met je delen in de video’s die je hieronder kunt aanschouwen.

Mijn avontuur begint met een Sith Inquisitor, een nieuwe rekruut aan de donkere kant van het Star Wars universum. De Inquisitor is een echte damage dealer, ofwel een DPS’er voor de kenner van een MMORPG. Keiharde klappen uitdelen ligt mij toch het meest in een massive multiplayer online game, al zeg ik het zelf. Niet voor niets was mijn eerste serieuze personage in World of Warcraft een Night Elf Hunter. Maar ik wilde eens een verandering van omgeving zien, daarom heb ik besloten om voor The Old Republic te kiezen voor de duistere kant, The Sith.

En zo geschiedde. Mijn Sith Inquisitor is geboren onder de naam ‘Sefirosu’ (klinkt nog redelijk goed Star Wars achtig). De introductie van mijn lange, ongetwijfeld magische avontuur, kun je in de video’s hieronder zien. Het spreekt voor zich dat eventuele spoilers niet achterwege zullen blijven.

Het moge gezegd worden dat een tripje naar de duistere kant ontzettend verfrissend is, na altijd te hebben gekozen voor ‘the good guy’. Duidelijk kan ik opmerken dat de morele keuzes die je moet maken duidelijk anders liggen. Uiteraard kan ik nog niets bepalen, aangezien ik de kant van de Jedi nog niet heb verkend. Alles op zijn tijd, zullen we maar zeggen.

Volg ons op Twitter!
Like ons op Facebook!

reacties
  1. Magnum Opus zegt:

    Liefde voor de Inquisitor!❤

Geef een reactie

