Reminder: de bèta van The Old Republic begint morgen

Geplaatst op: 24 november 2011 door Erik Dekker in Nieuws

Star Wars fans opgelet: de nieuwe fase van de bèta begint morgen om 17:00 uur. Heb je dus een code gekregen die wij onlangs weggaven of ben je al eerder toegelaten? Log dan morgen rond die tijd in en betreed de wereld van BioWare’s nieuwe online wereld.

Ik zit ook in de bèta en ga hier de komende tijd verslag van doen. Sowieso kun je in de komende week een impressie verwachten van Arkadi, die zich er ook in gaat verdiepen. Maar ik denk dat een game als The Old Republic erom schreeuwt verkend te worden, zodat ik mijn levensgevaarlijke avontuur op het digitale papier met je kan delen. Verwacht daarom op de blog sappige verhalen verschijnen over mijn (mis)avonturen, met zo nu en dan een compagnon die zich graag als lokaas wil laten gebruiken tegen de grote stromen aan vijanden.

Ja, het gaat nog een levensgevaarlijke trip worden. Maar hoe gevaarlijker, hoe meer memorabel. Ik houd wel van een uitdaging op zijn tijd. Ik moet meteen terugdenken aan de tijd dat ik nog World of Warcraft speelde. Vooral mijn eerste maanden heb ik zowat het speeksel van mijn toetsenbord af moeten halen omdat ik constant stomverbaasd was over hoe magisch mooi de omgeving om me heen was. Let wel dat ik toen een Night Elf speelde, die mocht beginnen in één van de meest memorabele werelden uit het universum van Azeroth.

Goed, ik dwaal weer af. Ik hoop met The Old Republic net zo’n gevoel te mogen krijgen. Hierover lees je binnenkort meer.

Volg ons op Twitter!
Like ons op Facebook!

Geef een reactie

