Wat als je Zelda en Skyrim laat samengaan? Dan krijg je dit

Geplaatst op: 22 november 2011 door Erik Dekker in Nieuws, Verhalen

The Legend of Zelda en The Elder Scrolls zijn beiden hooggewaardeerde franchises. In ieder geval bij mij dan. In die games kun je namelijk grootse avonturen beleven in een nog grotere open wereld. Klinkt goed, toch? Maar wat als je beide reeksen laat samengaan? Nou, dan krijg je dit..

The Legend of Zelda: Skyrule! Een bizar gegeven, maar het zou best eens kunnen werken. Nee, ik heb het niet over een ontwikkelaar die de stoute schoenen aantrekt en beide franchises fuseert alsof het niets is Ik heb het over een tekenkunstenaar die veel liefde voor deze games heeft en toont in zijn nieuwste werk.

Tekenaar MetalHanzo heeft deze tekening onlangs geplaatst op website Deviantart. Hierin zie je een Link die in de getekende stijl van The Legend of Zelda: The Windwaker is gemaakt, maar in een houding zoals je die op reclameposters van Skyrim ziet. Een bizarre maar interessante combinatie.

Of je het werk van MetalHanzo kunt waarderen, dat kan ik niet zeggen. Ik spreek echter voor mezelf als ik zeg dat hij vaker zulke tekeningen moet publiceren. Wellicht een deal met ontwikkelaars om concept art voor hun games te maken?

Nu ik er trouwens aan denk, zou een game met Zelda en Skyrim niet eens zo’n verkeerd idee zijn. Alleen moet die titel wel het beste uit beide werelden bevatten. Dat is naar mijn mening de heerlijke sfeer van de Zelda games en de grote vrijheid waar The Elder Scrolls titels zo om bekend staan.

Een game als deze zal waarschijnlijk in de praktijk niet uitkomen. But a man can dream, right?

Volg ons op Twitter!
Like ons op Facebook!

Geef een reactie

