Eerste review TES V: Skyrim is de wereld ingegaan

Geplaatst op: 8 november 2011 door Arkadi De Proft in Nieuws

Alhoewel wij spijtig genoeg niet de kans kregen om onze handen nu al te leggen op het nieuwe telg uit de ‘The Elder Scrolls’-serie, kregen anderen dat wel. Zo kwam het dat er al screens zijn van de allereerste The Elder Scrolls V: Skyrim review uit het game-magazine ‘Atomic’.

In deze review wordt de volledige game besproken door iemand die niet zo van roleplaying-games houdt, maar hij geeft wel een mooie 95 voor de game. Hij vindt het geweldig dat de game zo uitgebreid is en ook de graphics vallen sterk in zijn smaak. Voor mij kan mijn virtueel leven alvast niet meer stuk na het lezen van dit stuk!

Update: Erik’s verhaal van zijn eerste dag kun je nu hier vinden!

Volg ons op Twitter!
Like ons op Facebook!

Een scan van alle pagina's.

reacties
  1. Erik Dekker zegt:

    Ik heb er nu al een kleine tien uur in zitten en ik moet zeggen zwaar onder de indruk te zijn van de totale presentatie. De komende dagen zal ik mijn bevindingen uitgebreid op de blog delen😉

  2. Sharron Freimuth zegt:

    Wonderful blog! I found it while searching on Yahoo News. Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News? I’ve been trying for a while but I never seem to get there! Thanks

Geef een reactie

