Bethesda lanceert live-action video van The Elder Scrolls V: Skyrim

Geplaatst op: 24 oktober 2011 door Erik Dekker in Nieuws

Nog maar een paar weken wachten en dan kunnen we ons verliezen in een nieuwe wereld in het universum van The Elder Scrolls. Om ons ongeduld nog maar even extra aan te laten wakkeren, heeft ontwikkelaar Bethesda zojuist een nieuwe live-action trailer gelanceerd om de komst van Skyrim te vieren. Naar mijn mening is de video niets minder dan adembenemend. Kijk snel verder.

Ik wil de video graag voor je beschrijven, maar daar doe ik dit mooie moment geen eer mee aan. Je moet het zelf bekijken en een oordeel vellen. Nu moet ik er wel bij vertellen dat er met deze grafische pracht best een hele interessante film gemaakt kan worden. Misschien een stille hint naar een film over The Elder Scrolls? Ik zou die zeker gaan bekijken.

De video met een in real life Dragonborn kun je hieronder aanschouwen.

Volg ons op Twitter!
Like ons op Facebook!

Geef een reactie

