De eerste stappen in een wondere reis naar Minecraftia

Geplaatst op: 7 oktober 2011 door Arkadi De Proft in Verhalen

Ik trok mijn diamanten schoenen aan, zette mijn helm aan en stapte door mijn voordeur. Ik genoot even van mijn voortuin en kwam bij mijn zelf geïmproviseerde brievenbus (een kist met een bordje voor). Ik besloot uit nieuwsgierigheid even te kijken wat er in zat en viel bijna achterover van verbazing. Kom vlug meelezen en ga mee!

In tegenstelling tot de gewone reclamefolders die ik zoals gewoonlijk in mijn brievenbus vind zat er iets compleet anders in. Ik kreeg zowaar vier tickets voor een exotische reis naar Minecraftia. Natuurlijk was ik direct nieuwsgierig en las vlug verder. Ik moest snel inpakken want de reis zou lang en zwaar zijn. Maar de toegevoegde foto’s beloofden het paradijs en waarom zouden ze daarover nu liegen? We zouden vliegen met een speciaal vliegtuig, alleen voor belangrijke mensen. Ik was natuurlijk dolblij dat ik in zo’n mooi vliegtuig mocht vliegen. We zouden deze zondag vertrekken. Nu ik het zeg, ik moet mijn tassen nog pakken! Ik zal jullie elke vrijdag schrijven zodat jullie up-to-date zijn en natuurlijk neem ik mijn camera mee om alles te filmen! Tot dan!

Geef een reactie

