Benieuwd naar Battlefield 3 bèta impressies

Geplaatst op: 28 september 2011 door Erik Dekker in Nieuws
Tags:, , , ,

Zoals je misschien weet, kunnen sommige gamers sinds gisteren de bèta van Battlefield 3 al spelen. Alleen degene die de duurdere edities van Medal of Honor hebben gekocht of Battlefield 3 hebben ge-preorderd op Origin hebben toegang gekregen. De rest moet wachten tot morgen om alvast een eerste glimps op te vangen. Mijn roep gaat naar de gamer die deze shooter al even heeft mogen spelen.

Hoe is Battlefield 3? Wat zijn je eerste impressies? Aangezien DICE een potentiële triple A titel in handen heeft, zijn vele ogen gericht op de ontwikkeling van deze ambitieuze game. Ikzelf ga er morgen mee aan de slag en dan kun je uiteraard mijn impressies hier spoedig daarna vinden.

Afgaande van vele internet kreten, zit de bèta op het moment van schrijven nog vol eigenaardigheden en moet er nog veel gedaan worden. Anderen beweren dat er niets aan de hand is. Je snapt dus dat mijn nieuwsgierigheid groter is dan ooit, omdat ik deze zaken met eigen ogen wil ervaren. Er wordt pas iets bevestigd als je het zelf hebt meegemaakt, zegt men wel eens.

Ik moet nog steeds enkele wapens vrijspelen in de Assault- en Support kits van Battlefield: Bad Company 2. De weg naar het punt waar ik nu ben heeft vol gezeten met gevaren en avonturen om niet te vergeten. Ik hoop dat mijn virtuele soldaat straks eenzelfde ervaring gaat krijgen met battlefield 3. De gameplay elementen schijnen nog steeds als vanouds te zijn, maar met een aantal interessante twists in de gameplay en tevens nieuw toevoegingen. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

Hieronder kun je alvast wat gameplay aanschouwen van de bèta. Het wordt weer knallen geblazen. Duizend bommen en granaten, wat heb ik er zin in!

Volg ons op Twitter!
Like ons op Facebook!

reacties
  1. ertheadius zegt:

    Ik haal de beta morgen ook binnen….ben erg benieuwd. Ik zal je laten weten wat ik ervan vind😀

  2. Bijna wordt hij geunlocked!

Geef een reactie

