Cowboys and Pokémon

Geplaatst op: 27 juli 2011 door Suzanne de Jong in Nieuws
Tags:, ,

Soms zie je een titel van iets, in een krant, van een film of op internet wat je aandacht trekt. Ik zat op het wereldwijde web te speuren naar gamenieuws, totdat ik op deze video stuitte. Een video die ik je niet mag onthouden. Of nou ja, eigenlijk wel. Maar ik doe het toch maar niet.

Het is eigenaardig te noemen en na het zien weet je niet zo goed wat je ervan moet vinden. Moet je er nou heel hard om lachen? Of heel hard huilen, omdat de Pokémon franchise flink naar de hel wordt geholpen? Wat je er ook van mag vinden, apart is het in ieder geval zeker.

In het bijna drie minuten durende filmpje komt Ash Ketchum in de vorm van een cowboy voor en ook Team Rocket naar zijn opwachting. Hoewel deze parodie lachwekkend en verwarrend te noemen is, durf ik niet te zeggen wat ik er nou van moet vinden.

Indien je de humor van de video inziet, heb ik je zojuist drie komische minuten bezorgd. Indien je een hardcore Pokémon fan bent, en diep geschokt door de parodie, verwijs ik je door naar de originele tekenfilms van Pokémon, of je pakt de goeie oude games er weer bij.

Wie het filmpje gemaakt heeft is niet helemaal bekend, maar hoogstwaarschijnlijk had de beste persoon alle afleveringen van de originele serie al gezien en alle games al uitgespeeld. Waarna hij zich ging vervelen en op het idee kwam voor dit filmpje.

Bronvermelding: G4TV

Volg ons op Twitter!
Like ons op Facebook!

reacties
  1. Erik Dekker zegt:

    Dit is echt het slechtste wat ik in tijden heb gezien, kudos :p

Geef een reactie

