Volledige Rush match Battlefield 3 vrijgegeven

Geplaatst op: 26 juli 2011 door Erik Dekker in Nieuws

Tot nu toe hebben we het moeten doen met vlagen van gameplay video’s over DICE’s nieuwste shooter Battlefield 3. Fantastisch natuurlijk, want ik heb zo al een aardig beeld over de game kunnen vormen. Maar er gaat niets boven een volledige, onbewerkte match die zich in volle glorie laat zien. Daarom ben ik blij om te kunnen mededelen dat je hieronder een volledige Rush match kunt aanschouwen van de game. In 1080p uiteraard, want voor minder gaan we niet.

De video laat ons een speler zien die zich al rennend en kruipend door het level heen beweegt, met een klein leger van verslagen vijanden achter zich latend. Wat opvalt is dat de map ontzettend groot is. Naast een gebied dat zich buiten afspeelt, kunnen spelers via een gat zich ook door de metrotunnels heen bewegen. Ik dacht dat de gameplay trailers tot nu toe verschillende maps lieten zien, maar ik had blijkbaar ongelijk.De map combineert dus een grootschalig open gebied met nauwe, claustrofobische metrotunnels. Dit maakt verschillende speelstijlen mogelijk en dat is zeker noemenswaardig.

Het zal er nog heet aan toe gaan in november, wanneer de titanenstrijd tussen shooters zal losgaan. Hoe het ook wendt of keert, ik ben er zeker van dat ik deze game in huis ga halen. Op welk platform dat wordt weet ik nog niet. Aan de ene kant houd ik van grootschalige matches en mooie graphics, aangezien de PC-versie 64 spelers op één map kan laten verschijnen (waar de console versies het moeten doen met 24). Aan de andere kant wil ik tijdens shooters lekker onderuitgezakt op bed kunnen liggen terwijl ik vijandelijke soldaten één voor één neerhaal. Moeilijk keuze dus. Ach wat maakt het ook uit, wie weet haal ik de game wel op beide platformen.

Volg ons op Twitter!
Like ons op Facebook!

Geef een reactie

