Nieuwe Battlefield 3 gameplay footage uitgelekt (update)

Geplaatst op: 21 juli 2011 door Erik Dekker in Nieuws

Voor degenen die al zijn begonnen met het afbijten van hun nagels uit ongeduld, kunnen weer even hun hart ophalen met een nieuwe 7-minuten durende multiplayer gameplay video van Battlefield 3. Volgens EA zijn dit beelden die nog in ‘alpha-fase’ zijn gemaakt. Mocht het bedrijf gelijk hebben, dan neem ik mijn hoef af voor ontwikkelaar DICE. Zulke overtuigende alpha-gameplay heb ik namelijk nog nooit gezien.

Wat we in de video zien is een soldaat die vooral met een M16 te werk gaat. Hij gebruikt verschillende tactieken zoals slim rondrennen tussen verschillende gebieden om niet op te vallen en kruipt over de grond wanneer dat nodig is. Verder zien we voor het eerst live beelden van een soldaat met een Sniper rifle. De ‘kills’ met het mes doet mij overigens sterk denken aan de bewegingen die je toe kon passen in Mirror’s Edge. Niet heel onlogisch, aangezien DICE ook verantwoordelijk is voor deze game.

Ik zou de video hieronder maar snel bekijken, aangezien ik de kans aardig groot acht dat deze in korte tijd weer van het internet gehaald zal worden.

Update: er is nog een video van Battlefield 3 uitgegeven. Deze kun je onder de gelekte footage vinden!

Volg ons op Twitter!
Like ons op Facebook!

Geef een reactie

