Mijn oogst van de Gamer’s Heaven actie van Mediamarkt

Geplaatst op: 15 juli 2011 door Erik Dekker in Verhalen

Totaal onverwacht voor mij kwam Media markt deze week met een wel heel interessante actie. Je kon namelijk drie (nieuwe) games kopen voor 49 euro, ongeacht welk platform. Omdat Mediamarkten onderling met elkaar concurreren, verschillen de aanbiedingen per filiaal. Sommige vestigingen volgden perfect het boekje en boden games aan zoals Dragon Age II, Crysis 2 en Bulletstorm. Andere winkels deden er een flinke schep bovenop en gooiden games als L.A. Noire en Red Faction: Armageddon in de actie. Gamers gingen massaal de straat op en roofden de Mediamarkten bijna leeg. Ikzelf heb ook enkele titels weten te bemachtigen.

De games die ik simpelweg nog móet hebben zijn Assassin’s Creed: Brotherhood, Crysis 2 Dragon Age 2, Fear 3, L.A. Noire en Red Faction: Armageddon. Helaas is mijn portemofeuille te klein om alle games te kopen, maar je kunt je voorstellen dat ik een deal als deze gewoonweg niet kon laten liggen.

Daarom ben ik maar wat blij dat een goede vriend van me Red Faction: Armageddon en Dragon Age II voor me heeft weten te bemachtigen. Beiden games waar ik al lang naar uit heb gekeken.

Red Faction: Armageddon, omdat Guerilla mij ontzettend heeft weten te vermaken en wie houdt er nou niet van om gebouwen te slopen met het zwaarste arsenaal dat je in je handbereik hebt? Ik voelde me tijdens Guerilla weer een klein kind met een dodelijke lolly. Ik hoop dat Armageddon mij eenzelfde gevoel zal geven. Gelukkig heb ik al een co-op partner, dus dat wordt genieten geblazen.

Maar ook Dragon Age II staat hoog in mijn lijst. Ik heb namelijk al zo’n 150 uur in Origins zitten. Hoe meer Dragon Age hoe beter en ik ben benieuwd hoe de game voor mij zal spelen. Met een nieuw team, een nieuw verhaal en nieuwe omgevingen, kan ik me straks weer helemaal onderdompelen in de intrigerende wereld van het Dragon Age universum. In mijn preview was ik alvast lovend, maar het volledige spel heb ik helaas nog niet kunnen spelen.

Het moge duidelijk zijn dat ik de komende maanden om ga komen van de nog te spelen games. Mooi, want ook het najaar gaat veel te veel triple A titels bieden. Met The Elder Scrolls V: Skyrim, Battlefield 3, Uncharted 3  en heel misschien ook Diablo III voor de deur, hebben liefhebbers eigenlijk niks meer te klagen. Is 2011 hét jaar van games tot nu toe in dit millennium? Voor mij wel, zonder enige twijfel.

Volg ons op Twitter!
Like ons op Facebook!

Geef een reactie

