World of Raidcraft: Baleroc

Geplaatst op: 9 juli 2011 door Erik Dekker in Verhalen
Tags:, , , , , , ,

In de column ‘World of Raidcraft’, deelt MMO-veteraan Pieter de Rycke ons de meest bloedstollende gevechten met beeldvullende eindbazen die hij en zijn groep hebben getrotseerd. World of Warcraft kent namelijk een hele hoop dungeons die vol zitten met deze kwaadaardige schepsels. Aan hun de taak om de rust te laten wederkeren in de wereld van Azeroth die op het punt staat compleet vernietigd te worden. Een zware taak, maar wel een die veel voldoening met zich meebrengt. Voor zowel nieuwkomers als ervaren ‘raiders’ zijn deze video’s ongetwijfeld leerzaam. Vandaag krijgen we het 25-man gevecht met Baleroc te zien en geloof mij maar, het gaat er heet aan toe.

Laat ik eerst vertellen over Baleroc en wat zijn rol is in het universum van Azeroth. Baleroc is een vechter zonder angst geweest tijdens de Elemental Wars die vroeger woedden. Nu heeft hij onderdak gevonden in The Firelands. Langzaam maar zeker verloor hij zijn verstand en veranderde hij in een moordenaar die vol zit met woede. Geen Elemental enemy durft meer bij hem in de buurt te komen, omdat ze bang zijn dat hij ze naar het hiernamaals stuurt in zijn nooit eindigende boosheid.

Baleroc stands before the gate to Sulfuron Keep, amidst a river of combustion that serves as the Sulfuron moat. The bridge to Ragnaros’s blistering chamber can only be crossed by those who find a way to put an end to this towering elemental monstrosity.

Genoeg reden om een eind aan zijn bewind te maken dus. Hieronder kun je het totale gevecht aanschouwen! Healers opgelet, Pieter werkt hier samen met zijn Restoration Druid.

Volg ons op Twitter!
Like ons op Facebook!

reacties
  1. Lennard Riezeweide zegt:

    really nice, heb zelf nog geen firelands bosses down gekregen met mijn guild maar zal vast niet lang meer duren😛.
    -Holy priest healer-

    • Erik Dekker zegt:

      Het is abnormaal hoeveel er is veranderd de afgelopen jaren qua mods die je nodig hebt om boss battles een beetje goed te kunnen laten verlopen. In mijn tijd deden we het nog op de vanilla manier😀 Oh wat voel ik me al oud als ik het zo zeg haha.

  2. Magnum Opus zegt:

    DIe persoonlijke informatie van de bosses vind ik erg interessant. Kudos daarvoor! Geeft net dat ene beetje gewenste achtergrond over een titaan voordat je deze met man en macht neerhaalt.

    World of Warcraft heb ik tjiden geleden afgezworen, maar ik moet toegeven dat Blizzard met de dungeons duidelijk weer goed werk heeft afgeleverd.

    • Erik Dekker zegt:

      Thanks! Ben zelf ook al een aantal jaren geleden gestopt met WoW, want ik zet mijn zinnen nu op The Old Republic en Guild Wars 2. Man het wordt nog tijd zoeken als ik beide in mijn armen wil sluiten :p

Geef een reactie

