Game releases: juni

Geplaatst op: 3 juni 2011 door Erik Dekker in Geen categorie

Na een paar uitstekende lentemaanden, komt de zomer er nu toch echt aan. Zullen we ons wederom kunnen wagen aan vele zwoele stranddagen? De weersvoorspellingen zetten ons aan het twijfelen: regen, regen en nog eens regen. Maar soms leert men wel eens van een slechte start en laten we die regel ook maar toepassen op de zomer van dit jaar. Het kan alleen maar beter worden. Hoe zit het eigenlijk op het gebied van games? Het voordeel van gure dagen, is dat je tenminste een goed excuus hebt om je binnen te vermaken.

Welke games kun je deze maand verwachten? Onder andere Duke Nukem Forever, InFamous 2, Red Faction: Armageddon en F.E.A.R 3. Geen slechte aftrap van de zomer, toch? Voor Dit is echter nog niet alles, want de totale lijst is aanzienlijk groter dan je denkt. En Get Fit with Mel B komt ook nog eens uit op zowel de Playstation 3 en Xbox 360. Halen dus! De complete releaselijst kun je vinden na de klik!

PC

3 juni

Hunted: The Demon’s Forge

10 juni

Red Faction: Argmageddon

Duke Nukem: Forever

15 juni

Magic: The Gathering

17 juni

Alice: Madness Returns

Dungeon Siege III

24 juni

F.E.A.R 3

Gods & Heroes: Rome Rising

Playstation 3

3 juni

Hunted: The Demon’s Forge

7 juni

Super Street Fighter IV: Arcade Edition

10 juni

Arcana Heart 3

InFamous 2

Red Faction: Armageddon

White Knight Chronicles II

Duke Nukem Forever

15 juni

Magic: The Gathering

17 juni

Alice: Madness Returns

Dungeon Siege III

24 juni

F.E.A.R. 3

Get Fit with Mel B

Shadows of the Damned

29 juni

Backbreaker: Vengeance

Xbox 360

3 juni

Hunted: The Demon’s Forge

7 juni

Super Street Fighter IV: Arcade Edition

10 juni

Arcana Heart 3

Red Faction: Armageddon

Duke Nukem Forever

Magic: The Gathering

17 juni

Alice: Madness Returns

Child of Eden

Dungeon Siege III

24 juni

F.E.A.R 3

Let’s Dance with Mel B

Shadows of the Damned

29 juni

Backbreaker: Vengeance

Erik: Geen verkeerde maand, als ik zo eerlijk mag zijn. De titel die voor mij het meest opvalt is Duke Nukem: Forever. Het heeft maar liefst veertien jaar mogen duren voordat we weer een nieuwe titel met de blonde alphaman voor onze kiezen konden krijgen en dat verdient toch wel een waardige benoeming. Kunnen we eindelijk het hoofdstuk afsluiten. En toch zal ik de game voorlopig nog niet kopen, omdat de demo mij persoonlijk niet zo beviel. Maar Duke Nukem speel je voor de sfeer en niet voor de zaken daaromheen, dus wie weet zal ik mij er ooit nog eens aan wagen.

Mijn geld heb ik echter klaarliggen voor Red Faction: Armageddon en misschien ook F.E.A.R 3. Ik heb mij ontzettend weten te vermaken met Red Faction: Guerilla en de demo van Armageddon speelde ontzettend lekker weg. Helaas heeft ontwikkelaar Volition gekozen voor een lineaire aanpak, maar het zorgt er tegelijkertijd wel voor dat je niet zal verdwalen in een massieve open wereld. Het feit dat er co-op in zit heeft me over de streep getrokken. Er gaat namelijk weinig boven het opblazen van gebouwen met een vriend of vriendin aan je zijde, toch?

F.E.A.R 3 wil ik kopen omdat deze tevens een co-operatieve modus bevat. Maar voordat deze in mijn collectie komt, moet ik eerst de eerste twee delen doorspelen. Vraag ik mij meteen af of F.E.A.R Files een beetje de moeite waard is. De complete trilogie zal me in ieder geval weer een hoop uren aan lekker griezelen bezorgen.

Geef een reactie

