Veel succes tijdens de eindexamens!

Geplaatst op: 17 mei 2011 door Erik Dekker in Verhalen

Degenen die in hun eindexamenjaar zitten, zullen ongetwijfeld even moeten stoppen met gamen. Vervelend natuurlijk, maar je moet maar denken dat dit ook maar tijdelijk is. Wanneer deze periode erop zit kun je weer vol aan de slag met andere zaken die bedoeld zijn om de geest even helemaal op te ruimen. Lekker naar het strand toe gaan, uitgaan in de stad, op vakantie of gewoon lekker gamen. Tussen het leren door zul je trouwens af en toe ook even afleiding nodig hebben. Dat heb ik zelf ondervonden tijdens mijn examenperiode. Op een begeven moment krijg je de stof niet echt zo snel meer in je hoofd en dat is in principe het moment dat je even wat anders moet gaan doen. Lekker een muziekje luisteren terwijl je achterover op bed ligt of even een half uurtje gamen. Dat maakt je hoofd tijdelijk even leeg (op een goede manier natuurlijk), waarna je weer fris en fruitig aan de slag kunt gaan.

Als je dus in de eindexamen periode zit, dan wensen wij je alvast ontzettend veel succes! Wijze les: probeer neutraal het eindexamen in te gaan! Laat het maar op je af komen. Dat helpt vaak wat stress te verlichten.

Er staat je in ieder geval straks een mooie zomer te wachten, moet je maar denken. Een groot aantal triple A games zitten in de laatste fase van ontwikkeling, dus  je hebt genoeg om naar uit te kijken. Nog even volhouden dus!

reacties
  1. Suzanne zegt:

    Pfff een jaar geleden zat ik precies zo in de gymzaal,
    Wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben!
    Dat ik geslaagd ben, is nog steeds een wonder voor mij!
    Maar goed, nog steeds vind ik dat “Gamen” ook toegevoegd moet worden aan een examenonderdeel (:

Geef een reactie

