Black Ops trapt het weekend af met een portie double experience

Geplaatst op: 6 mei 2011 door Erik Dekker in Nieuws
Tags:, , , , ,

Voor wie niet genoeg kan krijgen van Call of Duty Black Ops, heb ik geweldig nieuws klaarliggen. Om de komst van de nieuwste map pack te vieren, kunnen spelers op de Xbox 360 dit weekend hun hart ophalen met dubbele ervaringspunten. Bij iedere kill krijg je dus geen honderd, maar tweehonderd punten. Dit geldt trouwens voor iedere andere multiplier die je kunt verdienen. Soldaten, verenigt u in het virtuele slagveld en haal die punten binnen!

PC- en Playstation 3 bezitters moeten nog even wachten, want Microsoft heeft tijdelijke exclusieve rechten op de mappacks. Op een later tijdstip zullen ook deze spelers de uitbreidingen kunnen kopen en genieten van het daarbij behorende double exp weekend.

Ik heb geen bron maar ik heb het net zelf getest, ik kreeg daadwerkelijk dubbele punten bij het maken van de kill. Je mag me op mijn woord geloven.

Volg Erik Dekker op Facebook en Twitter!

reacties
  1. Johnc622 zegt:

    mometasone spray over counter efeccedkakfd

Geef een reactie

