Nieuwe Guild Wars 2 trailer neemt ons mee naar de wereld van de bloeddorstige Charr

Geplaatst op: 26 april 2011 door Dimitri in Nieuws
Tags:, , , ,

Dat het art departement achter de Guild Wars games veel waarde hechten aan het leven van hoge kwaliteit, dat wisten we al. Ze hebben niet voor niets verschillende awards en notificaties in de wacht gesleept. Dat  ze ook voor de opvolger niet  op hun lauweren zijn gaan rusten bewijst volgende filmpje. In de trailer zien we de Charr, het dierlijke en bloeddorstige ras uit Guild Wars 2 en hun leefomgeving. En ik moet je zeggen, het ziet er qua sfeer weer fantastisch uit.

Stiekem doet het me lichtelijk denken aan de primaire levensstijl van The Horde uit Blizzard’s onverslagen MMO. Hebben we eindelijk te maken met een keiharde tegenaanval in het bewind van World of Warcraft? Gaat het echt gebeuren? Hoe het ook wendt of keert, de game gaat een belangrijke plaats in het genre veroveren. Neem dat maar van mij aan.

reacties
  1. Niels Dekker zegt:

    Jammer dat ik geen filmpjes kan checken op m’n werk. Ik zal hem vanavond even kijken Dimitri😉 Speel je veel MMO’s?

  2. Dimitri zegt:

    Laat het me zo zeggen, ik speel veel MMO’s maar de meeste ben ik vrij snel beu ( te veel repetitief grinden, te weinig vrijheid …) Enkel Guild Wars heeft me letterlijk voor jaren vastgehouden. momenteel speel ik heel af en toe Star trek online, en Age of Conan is ook nog wel fijn🙂. EVE online staat nog op mijn lijstje om eens te proberen ( daar verwacht ik vrij veel van eerlijk gezegd )

Geef een reactie

