Game Informer onthult in nieuwste nummer nieuwe informatie en screens Mass Effect 3

Geplaatst op: 7 april 2011 door Erik Dekker in Nieuws

The Elder Scrolls V: Skyrim en Battlefield 3 werden met veel bombarie onthaald in games land vanwege de vele pagina’s aan nieuwe informatie die hun oorsprong vonden in nummers van het tijdschrift Game Informer. Ook Bioware’s Mass Effect 3 zal meedoen aan deze trend, met een uitgebreid 12-bladzijden tellend artikel waarin de nieuwste ontwikkelingen en feiten worden weergegeven. De nieuwste Game Informer met deze scoop ligt op het moment van schrijven over een paar dagen bij abonnees op de deurmat.

Zoals bij de meeste Game Informer scoops, kun je ook bij Mass Effect 3 een waterval aan nieuwe informatie en mogelijk ook spoilers verwachten. Weest bij deze dus vriendelijk gewaarschuwd. Om je alvast lekker te maken kun je hieronder de eerste artwork aanschouwen. Welke planeet zal worden aangevallen? Persoonlijk denk ik dat het de aarde betreft, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Hierover hoogstwaarschijnlijk meer in het nieuwe nummer van Game Informer.

Omdat ik ook abonnee ben, kun je je wellicht voorstellen dat ook ik met wrijvende handen zit te wachten tot mijn exemplaar arriveert. Het zal in mijn geval iets later worden, want import zorgt altijd weer voor vertraging. Het is ook oneerlijk verdeeld in deze wereld, als ik er over nadenk.

Wanneer ik de scans vind, zal ik ze meteen op Gamegasm plaatsen. Maak je dus geen zorgen!

UPDATE: De eerste informatie en scans kun je nu hier vinden!

Volg Erik Dekker op Facebook en Twitter!

Geef een reactie

