The Dark Brotherhood maakt opwachting in Skyrim

Geplaatst op: 7 februari 2011 door Erik Dekker in Nieuws

De meest memorabele quests die je kon doorlopen in The Elder Scrolls IV: Oblivion, waren naar mijn mening toch wel die van The Dark Brotherhood. Deze gilde van moordenaars, wil dat je een aantal slachtoffers van het leven berooft. Maar het simpel omleggen van iemand wordt op den duur saai, toch? Juist, en daarom krijg je van The Dark Brotherhood een ontzettend interessant extraatje wanneer je je doel op een creatieve manier doodt. Omdat we praten over een flink aantal opdrachten, kun je je voorstellen dat mijn creatieve geest op volle toeren draaide. Velen zullen het met mij eens zijn dat deze duistere groep opnieuw zijn opwachting moet maken in The Elder Scrolls V: Skyrim. Wat zegt Bethesda?

Official Xbox Magazine heeft onlangs een interview gehad met Todd Howard van Bethesda en wilde net zoals ik ook heel graag weten of we in Skyrim wederom op een creatieve manier mogen gaan sluipen en moorden. Hij meldde hierop het volgende:

Yeah, it’s a very popular quest-line. We like it alot.

En dat is alles wat Howard over dit onderwerp te zeggen had aan de rest van de wereld. Hij bevestigt hiermee helemaal niks, maar het feit dat hij op de hoogte is dat fans van de reeks The Dark Brotherhood een warm hart toedragen, zegt in principe genoeg. Het mooie wil echter dat Nederlands’ Gamesblad Power Unlimited in haar preview heeft bevestigd dat de gilde met huurmoordenaars zijn opwachting in Skyrim zal gaan maken. Uitstekend nieuws, want ik kan niet wachten om voor The Brotherhood straks een ongelukkig slachtoffer in de open haard te gooien. Ja, zelfs ik heb zo heel af en toe mijn sadistische kanten.

Bron van vraag aan Todd Howard: Official Xbox Magazine

Geef een reactie

