Game releases: oktober

Geplaatst op: 6 oktober 2010 door Erik Dekker in Geen categorie

De donkere dagen komen er weer aan en dat betekent plaats maken om dicht voor de kachel of openhaard te zitten met een goed glas. Bladeren beginnen van de bomen te vallen en op straat wordt het langzaam maar zeker steeds rustiger. De hoogste tijd voor de release van een goed aantal topgames dus! Wie een beetje op de hoogte is van de trend van releases zal weten dat richting het einde van het jaar de meeste triple A titels in de winkelrekken belanden. Toegegeven, dit jaar week een beetje uit op dat gebied met vroege releases als Mass Effect 2, Alan Wake en Red Dead Redemption, maar ook in deze periode hoeft de gemiddelde gamer zich niet te vervelen. Hieronder staat alles voor je op een rijtje.

Zo zien we deze maand bijvoorbeeld een nieuw deel in de Fallout reeks genaamd Fallout: New Vegas, een game die voorborduurt op de Fallout 3 engine en physics en waar een vrijwel onvernietigd Las Vegas de hoofdrol speelt. Verder mogen we onszelf naar de troon hijsen en heersen over Albion in Fable III. Heb je het niet zo met Fifa en speel je liever Pro Evolution Soccer? Dan kun je je hart ophalen met PES11, die eind oktober het licht ziet. Zijn dit niet jouw soort games? Niet getreurd, want de totale lijst met releases is deze maand erg groot. Voor ieder wat wils dus.

PC

8 oktober

Front Mission Evolved

Pro Evolution Soccer 2011

WRC: FIA World Rally Championship

9 oktober

The Guild 2: Renaissance

15 oktober

Arcania: Gothic 4

Lost Planet 2

Medal of Honor

22 oktober

Fallout: New Vegas

Lego Universe

9 oktober

Dragon Age Origins: Ultimate Edition

Fifa Manager 11

The Sims 3: Late Night Expansion Pack

The Sims 3: Commemorative Edition

True Crime: Hong Kong

PS3

6 oktober

Ferarri: The Race Experience

8 oktober

Castlevania: Lords of Shadow

Disney Sing it: Family Hits

Enslaved: Odyssey to the West

Front Mission Evolved

NBA 2K11

Pro Evolution Soccer 2011

12 oktober

Arcania: Gothic 4

15 oktober

Legend of the Guardians: The Owls of Ga’Hoole

Medal of Honor

SingStarGuitar

22 oktober

DJ Hero 2

Fallout: New Vegas

Nail’d

Vanquish

29 oktober

BlazBlue: Continuum Shift

Dragon Age Origins: Ultimate Edition

Rock Band 3

Star Wars: The Force Unleashed II

The Sims 3

True Crime: Hong Kong

Xbox 360

8 oktober

Castlevania: Lords of Shadow

Enslaved: Odyssey to the West

Front Mission Evolved

NBA 2K11

Pro Evolution Soccer 2011

15 oktober

Arcania: Gothic 4

Legend of the Guardians: The Owls of Ga’Hoole

Medal of Honor

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2

22 oktober

DJ Hero 2

EA Sports MMA

Fallout: New Vegas

Lego Star Wars III: The Clone Wars

Nail’d

Vanquish

29 oktober

Blazblue: Continuum Shift

Deadly Premonition

Fable III

Rock Band 3

Star Wars: The Force Unleashed II

The Sims 3

Tony Hawk: Shred

True Crime: Hong Kong

Erik: waar ik vorige maand mijn handen vol had met games als Halo: Reach en DeathSpank, zal oktober mij een mokerslag op de portefuille geven. Fallout: New Vegas en Fable 3 komen op dag één in mijn collectie en games als Vanquish en Star Wars: The Force Unleashed II staan tevens hoog in mijn lijst.

Met de eerstgenoemde twee games hierboven ben ik wel een paar honderd uur zoet, dus de wintermaanden kom ik ongetwijfeld heelhuids en bevredigd door. Nu maar even goed kijken waar ik al die vrije tijd vandaan ga halen. Jelle, wat staat bovenaan jouw lijst?

Jelle: Wel erik ik moet toegeven dat onze smaken voor deze maand vrijwel gelijk lopen. Maar denk dat ik toch ga opteren voor Fable III boven Fallout: New Vegas en dus deze Fallout wat later ga moeten aanschaffen. Enslaved heeft mij ergens wel weten smaken bij een aantal reviews en previews die ik bekeken heb, alsook Vanquish heeft me zeker weten aan te spreken. Het wordt alvast een dure maand Erik, ik hoop dat mijn financieel budget al deze pracht titels aankan.

Nu je hebt kunnen lezen naar welke games wij uitkijken, zijn we zeer benieuwd welke titels die in oktober uitkomen echt in jouw collectie moeten komen. Laat je horen!

reacties
  1. Pieter zegt:

    Was eerst niet van plan om iets te kopen deze maand maar twijfel nu toch wel om NBA 2K11 te kopen na het bekijken van enkele uitstekende reviews.

  2. Erik Dekker zegt:

    @Pieter: Houd je van games als Fallout? Fallout 3 heeft mij honderden uren speelplezier opgeleverd en ik verwacht dat New Vegas dat ook gaat doen;)

Geef een reactie

