Gamegasm maakt opwachting in Mafia II

Geplaatst op: 17 september 2010 door Erik Dekker in Nieuws

Vandaag heb ik met warme open armen 2K’s nieuwste gangsterepos mogen ontvangen. Tot zover vind ik de game helemaal geweldig. Het sfeertje, het oog voor detail, de muziek, de voiceacting, allemaal topnotch. Natuurlijk ben ik er nog lang niet en mag ik nog geen oordeel vellen, maar tot zover zit het in mijn ogen wel goed. Tot mijn grote verbazing kwam ik een wel heel leuk nummerbord tegen! 2K is blijkbaar een grote fan van onze blog en deze is zo vriendelijk geweest goede reclame te maken. Een zelfgemaakte foto kun je hier zien. Let niet op de kwaliteit, want een foto via mijn iPhone van een televisiescherm is niet altijd even noemenswaardig.

Onze goede naam duikt overal op

Het desbetreffende nummerbord

reacties
  1. Niels Dekker zegt:

    Hahaha, goed bezig! 2K promoot Gamegasm. Thumbs up!๐Ÿ˜‰

  2. Erik Dekker zegt:

    Misschien eens vragen of we een hoofdrol in de nieuwe Mafia kunnen krijgen dan, Jelle?๐Ÿ˜‰

  3. Jelle zegt:

    i shall be called Jacky you can be Ricky๐Ÿ™‚

Geef een reactie

