Game releases: juli

Geplaatst op: 6 juli 2010 door Erik Dekker in Geen categorie

Een nieuwe maand is weer aangebroken! Juli staat over het algemeen bekend om zijn warme temperaturen, gezinnen met hun kleine grut die de lokale zwembaden terroriseren, woekerwinsten die worden geboekt bij rosé handelaren en lokale branden die per ongeluk worden gesticht door iets te enthousiaste buren met een nieuwe barbeque of vuurkorf. Voor de binnenblijvers onder ons is het wellicht niet de beste tijd van het jaar. Op gamesgebied is het namelijk tamelijk rustig. Voor dezen het advies: heb even geduld tot de komende maand.

PC

7 juli

Chris Sawyer’s Locomotion

Crusader Kings: Complete Pack

Elven Legacy Collection

Golden Bird of Paradise

I’m not alone

Neverwinter Nights: Deluxe Edition

Pro Cycling Manager Season 2010

The Mystery of the Crystal Portal 2

23 juli

Amazing Heists: Dillinger

Ancient Civilisations Triple Pack

Braid

Escape the Lost Kingdom

Tumble Jumble

27 juli

Ship Simulator Extremes

Starcraft II: Wings of Liberty

PS3

16 juli

Toy Story 3

Xbox 360

9 juli

Crackdown 2

16 juli

Toystory 3

30 juli

Ninety-Nine Nights II

Erik: stiekem ben ik eigenlijk best opgelucht dat mijn portefeuille deze maand wat meer gesloten zal blijven. Enkel voor Crackdown 2 zal ik mijn rijke vriend uit mijn broekzak halen. In mijn preview had ik al aangegeven een sneller kloppend hart te krijgen door al die collectables, nieuwe bendes en de opkomst van een ongelofelijk groot aantal zombies, die allemaal niet veilig zullen zijn wanneer ze het ongeluk zullen hebben mijn pad te kruisen.

Jelle: Het blijkt dus een vrij rustige maand te gaan worden, met hier een daar een paar lichtjes in het donker. Ik spreek dan vooral over Starcraft II die na een hele lange tijd wachten eindelijk in de winkels ligt. Hier gaat mijn geld zeker naar uit deze maand. Misschien dat ik Crackdown 2 ook eens een kans geef, alhoewel ik nog niet zoveel tijd in de eerste heb weten te steken. Ik ga Ninety-Nine Nights II ook misschien binnen halen, simpelweg vanwege de reden dat ik de eerste met veel liefde gespeeld heb en destijds geen ander grootschalig hack’n slash spel binnen handbereik had. Gelukkig voor mij is deze maand vrij rustig, want de jaarlijkse Gentse feesten staan weer voor de deur.

reacties
  1. Niels Dekker zegt:

    I’m down with Crackdown 2! En de remake van Monkey Island 2 op Xbox Live Arcade natuurlijk!!! Wooooooot!😉

  2. Frank Brouwer zegt:

    Niet zoveel leuks deze maand… Jammer

    Gr Frank.

  3. Pieter zegt:

    Perfect moment om wat de toppers van de voorbije maanden eens te spelen die ik niet kon spelen wegens tijdsgebrek.

Geef een reactie

