Een potentiële ”feel good” zomerhit

Geplaatst op: 9 juni 2010 door Erik Dekker in Nieuws

Tussen al die gewelddadige shooters van de laatste maanden door wil ik mijn tijd zo nu en dan ook graag besteden aan het spelen van rustige puzzlegames. Deze games variëren van kort en makkelijk tot games die op het eerste oog simpel lijken, maar waar je uiteindelijk al je hersencellen voor moet laten kraken om verder te kunnen komen.

Nu is onlangs de game Ilomilo, een nieuwe innovatieve puzzlegame, op mijn radar terechtgekomen. Wie langs het vrij kinderlijke uiterlijk kan kijken, zal zien dat deze Xbox Live Arcade game een leuke titel is die de zon in huis houdt tijdens de regenachtige dagen. Ilomilo zal naar verwachting in de zomer uitkomen.

reacties
  1. Sander zegt:

    De visuele ‘schil’ is juist wat mij zo aantrekt!

  2. Niels Dekker zegt:

    Lijkt me een ontzettend leuke game! Die hou ik in de gaten Erik. Deze week is trouwens o.a. Peggle voor 400 puntjes Deal of the Week op Xbox Live. Ik heb de trial gedownload en het voldoet volgens mij 100% aan je behoefte aan een rustige puzzelgame tussendoor. Er komt ook een dosis geluk bij kijken, maar het is ontzettend verslavend! Het is van PopCap, die bijvoorbeeld ook het heerlijke PuzzleQuest op hun naam hebben staan. (Ook aanradertje!)🙂

  3. Sander zegt:

    Peggle is inderdaad erg tof, maar ik speel ‘m toch liever op de iPhone. Heerlijke game voor in de trein!

  4. Erik Dekker zegt:

    @Sander: deze stijl weet mij ook zeker te bekoren, het is alleen niet voor iedereen. Stijltje doet me een beetje denken aan Littlebig Planet trouwens.

    @ Niels: Peggle, hmm.. die game is al weer een tijdje uit he? Klinkt goed, ik ga ‘m even uitproberen! Bedankt voor de tip🙂

Geef een reactie

