Game releases: juni

Geplaatst op: 8 juni 2010 door Jelle Versee in Nieuws

Hier vind je een lijst met de belangrijkste game releases van deze maand. Daaronder geven wij aan welke van deze titels wij zoal in de gaten houden.

Xbox 360

Call of Duty : War Collection  – 8 Juni 2010

Assassin’s Creed II Complete Edition – 11 juni 2010

Green Day – Rock Band – 11 juni 2010

Lego Harry Potter: Years 1-4 – 25 juni 2010

Transformers: War for Cybertron – 25 juni 2010

Naughty Bear – 29 Juni 2010

Singularity – 29 Juni 2010

Death Smile (Arcade) – 29 Juni 2010

PS3

Assassin’s Creed II Complete Edition – 11 juni 2010

Green Day: Rock Band – 11 juni 2010

Demon’s Souls Black Phantom Edition – 25 juni 2010

Lego Harry Potter: Years 1-4 – 25 juni 2010

Naughty Bear – 25 juni 2010

Transformers: War for Cybertron – 25 juni 2010

PC

XIII Century: Death or Glory – 11 juni 2010

Prince of Persia: The Forgotten Sands – 11 juni 2010

All Points Bulletin (APB) – 29 juni 2010

Erik: Een vrij rustige maand al zeg ik het zelf. Transformers: War for Cybertron houd ik al een tijdje in de gaten en APB wil ik zeker een kans geven, al zal ik deze titel wel op de Xbox 360 gaan uitproberen. Ook niet onbelangrijk voor mij is de langverwachte release van Demon’s Souls in Europa. Deze game zal ongetwijfeld het bloed uit mijn nagels halen zo moeilijk maar komt gewoon in mijn collectie!

Jelle: Zoals eerder vermeld een rustige maand qua titels, maar zeker en vast een paar om naar uit te kijken. Alhoewel ik geen grote fan van Xbox Arcade games ben, ga ik me toch eens door Death Smile laten verrassen. Naughty Bear sprak me zeker ook aan, want zeg nu zelf: wie zou er niet graag eens met teddyberen een puinhoop aanrichten? Ik wel!

reacties
  1. Richard zegt:

    Demon’s souls and Assassin’s Creed 2 are two of the best games around for ps3 so im defenitly gonna get both. Demon’s souls BPE is already pre ordered and about AC2 it payed off to wait since it will include both dlc’s in the disc.

Geef een reactie

